Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Φύλλο Αξιολόγησης παροχής υπηρεσιών επιμόρφωσης στο -πλαίσιο του Erasmus+

Με την ολοκλήρωση του σχεδίου δράσης του σχολείου μας στο πλαίσιο του Erasmus+, οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν συμπλήρωσαν ένα Φύλλο αξιολόγησης με τα παρακάτω ερωτἠματα ανά πεδίο:


ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΡΗΝΙΔΩΝ
ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του σχεδίου δράσης του σχολείου μας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ για το σχολικό έτος 2015-2016 παρακαλούμε να αξιολογήσετε τις παρασχεθείσες υπηρεσίες επιμόρφωσης από τον αντίστοιχο φορέα και να δηλώσετε τον βαθμό ικανοποίησής σας.

Α. ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΟΝΟΜ/ΜΟ
ΤΟΠΟΣ/ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Β. ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
1.       Η διάρκεια του προγράμματος που παρακολουθήσατε ήταν κατά τη γνώμη σας επαρκής για την κάλυψη του εκπαιδευτικού αντικειμένου ;
Πάρα πολύ.....................................................................................................................
Πολύ..............................................................................................................................
Λίγο...............................................................................................................................
Καθόλου.........................................................................................................................
2.       Το ωρολόγιο πρόγραμμα ήταν ικανοποιητικό;
Πάρα πολύ.....................................................................................................................
Πολύ..............................................................................................................................
Λίγο...............................................................................................................................
Καθόλου........................................................................................................................
3.  Πόσο ικανοποιημένοι μείνατε από την οργάνωση και τον συντονισμό του εκπαιδευτικού προγράμματος;
Πάρα πολύ......................................................................................................................
Πολύ..............................................................................................................................
Λίγο...............................................................................................................................
Καθόλου.........................................................................................................................
4.       Τα διατιθέμενα εποπτικά μέσα διδασκαλίας ήταν πλήρη;
Συμφωνώ Απολύτως........................................................................................................
Συμφωνώ.......................................................................................................................
Διαφωνώ........................................................................................................................
Διαφωνώ Απολύτως........................................................................................................
5.       Οι διατιθέμενοι χώροι διδασκαλίας ήταν ικανοποιητικοί;
Συμφωνώ Απολύτως........................................................................................................
Συμφωνώ.......................................................................................................................
Διαφωνώ........................................................................................................................
Διαφωνώ Απολύτως........................................................................................................

Γ. ΘΕΜΑΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Κυκλώστε έναν αριθµό που περιγράφει καλύτερα τη γνώµη σας σύµφωνα µε την εξής κωδικοποίηση: 1= καθόλου, 2= λίγο, 3= µέτρια, 4 = πολύ και 5= πάρα πολύ


1. Μέχρι ποιο σηµείο το σεµινάριο ανταποκρίθηκε στους στόχους του και τις προσδοκίες σας;
1   2   3   4   5

2. Πόσο χρήσιµο ήταν το εκπαιδευτικό πρόγραµµα σχετικά µε το αντικείµενο της εργασίας σας;
1   2   3   4   5

4. Πόσο µείνατε ικανοποιηµένος /η από την γενική οργάνωση του εκπαιδευτικού προγράµµατος;
1   2   3   4   5

5. Πόσο αποτελεσµατικές κρίνετε τις διδακτικές µεθόδους των εκπαιδευτών του σεµιναρίου ;
1   2   3   4   5

6. Πόσο εύκολα κατανοητές ήταν οι γνώσεις που διαχειριζόταν το εκπαιδευτικό πρόγραµµα
1   2   3   4   5

8. Πόσο σας βοήθησε το εκπαιδευτικό πρόγραµµα να βελτιώσετε τις επαγγελµατικές σας ικανότητες;
1   2   3   4   5

9. Πόσο εύκολο είναι να χρησιµοποιήσετε στην εργασία σας ό, τι µάθατε στο εκπαιδευτικό πρόγραµµα;
1   2   3   4   5

10. Το υλικό που έχετε στη διάθεσή σας από το πρόγραµµα πόσο αξιοποιήσιμο είναι;
1   2   3   4   5

11. Πόσο θεωρείτε ότι το εκπαιδευτικό πρόγραµµα σας βοηθά να είστε αποτελεσµατικότερος/η στη δουλειά σας
1   2   3   4   5

14. Πόσο αναγκαία ήταν η συστηµατική, συνεπής και συνεχής παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράµµατος;
1   2   3   4   5

17. Πόσο ικανοποιηµένος/η µείνατε από το γενικό κλίµα και την ατµόσφαιρα που επικρατούσε στο εκπαιδευτικό πρόγραµµα
1   2   3   4   5



Δ. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ-ΣΥΝΤΟΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

1.       Τα δύο πιο χρήσιµα πράγµατα που έµαθα στο σεµινάριο ήταν :



2.       Τα δύο πράγµατα που µου άρεσαν περισσότερο στο σεµινάριο ήταν :



3.       Τα δύο πράγµατα που µου άρεσαν λιγότερο στο σεµινάριο ήταν :



4.       Οι βασικές µου ανησυχίες όταν ξεκίνησα το σεµινάριο ήταν :



5.       Αυτό που µε δυσκόλεψε περισσότερο στο σεµινάριο ήταν :



6.       Η κυριότερη συνεισφορά µου στο σεµινάριο ήταν :



7.       Κάτι που έµαθα για µένα ήταν :




8.       Η µεγαλύτερη έκπληξη για µένα ήταν :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου